MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe ANGALAVAEKODA.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Angala OÜ (registrikood 12890341 ), asukohaga Väljataguse 28, Rapla , Rapla maakond 79514

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba    kättetoimetamise      tasu      sõltub      ostja     asukohast    ning     kättetoimetamise    viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Ostmine

Kaupade kirjeldused ja hinnad on avaldatud iga vastava kauba juures. Kõik hinnad on toodud eurodes.

Valige sobivad kaubad välja ja lisage ostukorvi määrates ka toote koguse. Ostukorvi sisust saab igal hetkel ülevaate klikkides ostukorvi ikoonile kodulehekülje päises.

Kui kõik vajalikud tooted on ostukorvis, siis liikuge järgmisele lehele ja valige kauba kättesaamisviis ning täitke täpselt kõik väljad. Tärniga * tähistatud väljade täitmine on tellimiseks kohustuslik.

ANGALA VÄEKOJA e-poes saab tasuda:

-              Swedbank, SEB, Luminor ja LHV pangalingi vahendusel;

ANGALA OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, ANGALA OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui teil on tellimuse kohta täpsustusi, palun kirjutage need ostukorvi märkuste lahtrisse.

Enne maksma siirdumist veenduge, et valitud tooted, kogused ja hind on õige.

Valige sobiv makseviis ja kinnitage tellimus, seejärel suunatakse Teid edasi valitud maksekeskkonda. Järgige täpselt seal antavaid juhiseid. Enne makseviisi valimist peate nõustuma e-poe müügitingimustega.

NB pangalingiga maksmisel! Pärast makse sooritamist pangalingi kaudu vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul teie tellimust ei aktiveerita

Pärast makse kinnitamist saadame sisestatud e-posti aadressile tellimuskinnituse.

Kauba saatmine

ANGALAVAEKODA.EE veebipoest saadetakse kaupa Eesti piires. Välismaale tellimiseks palun kasutage rahvusvahelist e-poodi aadressil ANGALAVAEKODA.EE

Kauba kättesaamiseks on kolm võimalust:

-              Itella SmartPOST pakiautomaat. Hind 2,85 € . 

-              Itella SmartKULLER. Hind 5,25 € Kuller toob paki Eesti piires otse teie poolt antud aadressile.

- Angala Väekoda - Tallinna mnt 42 Rapla. Tasuta.

Kauba saatmise aeg

Tellimus saadetakse välja harilikult 1-3 tööpäeva jooksul. Kui puuduvad takistused, pannakse kaup teele juba samal või järgmisel tööpäeval. Teatame teile kindlasti, kui tellimust ei ole võimalik 3 tööpäeva jooksul saata.

Pärast kauba üleandmist transpordipakkujale hakkavad kehtima Itella SmartPOST OÜ poolt kehtestatud tähtajad, mille kohta saab täpsemat infot Itella veebilehelt. Kuigi teeme omalt poolt kõik, et teie tellimus jõuaks kohale võimalikult kiiresti, ei saa me vastutada viivituste eest, mille on põhjustanud transporditeenuse pakkuja.

Kogemuse põhjal saame öelda, et Mandri-Eestis jõuab kaup tavaliselt tellijani 2-3 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.

Kontrollige alati hoolikalt üle, et kõik tellimuse tegemisel sisestatud andmed oleksid õiged. Vigade korral võib tellimus hilineda või üldse kaotsi minna.

Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile clinodii@clinodii.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile angalavaekoda@gmail.com või helistada telefonil: +372 5250178.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile angalavaekoda@gmail.com või helistada telefonil: +372 5250178.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.